HTML

Polski fiat 126p

Ezt a blogot azért szerkeztettem,hogy lásátok hogyan is szépül meg két kisautóm(Polski Fiat 126p).

Friss topikok

Linkblog

2010.11.18. 22:37 GRÁF MARCI

Sziasztok!

Nos hát igen MEGCSINÁLTAM!!!!!!!:D:D:D Matyi 70%-ban kész motor ügyileg.Ma beraktam motor,minden gond nélkül hála Istennek:)Bezsiróztam a csavarokat ahogy azt illik.Majd holnap beközötgetem a vezetékeket,beállitom a kuplungot meg kicserélem a hátfalat,de ami most van fönt arról átrakom a vonóhorgot,mert az jól jöhet ha esetleg kell.Holnap fölrakom a lendkerék takaró lemezt is,meg a tankot lehet de nem biztos.Matyirol ennyi.

Sári: Véletlen kimaradt az előző bejegyzésben,hogy rendeltem 4 kis kék ledet a beltérnél a tüzfalhoz kis tuning céljából,még be kell kötni majd.Viszont amit tegnap leirtam,abból semmit nem tudtam megvalósitani,mert nagyon takony fos idö volt.Sebaj majd ha jobb idö lessz;)

képek holnap.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kispolski.blog.hu/api/trackback/id/tr252458247

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása