HTML

Polski fiat 126p

Ezt a blogot azért szerkeztettem,hogy lásátok hogyan is szépül meg két kisautóm(Polski Fiat 126p).

Friss topikok

Linkblog

2010.11.18. 00:58 GRÁF MARCI

Sziasztok!

Szeretném összefoglalni az utóbi 3 hetet.Ugy voltam vele,hogy Sári nemsokára megy lakatolásra meg fényezésre,és most nem nagyon van pénzem az alkatrészekre,és igy csak apránként tudom megvenni a cuccokat hozzá és igy lassan fog haladni.De SEMMI FÉLE KÉPPEN NEM AKAROM ÖSSZECSAPNI!És ott a gond,az elvonási tünet:D nálam csúnyán mutatkozik:D.És hát van egy szeretett másik kispolskim Matyi igy kipattant a fejemböl,hogy egy csomó mindenem megvan max 1-2 ezer ft-t kell költenem a motorjára.Ugy votam vele IGEN csináljuk meg!!!:D Szóval öszi szünetben elövettem a motorját megnéztem és sirtam azon ahogy kinéz kegyetlen volt,kitudja hányszor ázott már meg,ettöl egy kicsit eltántorodtam:(:(:(.De sebaj elkezdtem szétszedni hááát csodálkoztam, hogy ment a motor.Levettem a vezláncot és nagyon lógot,a centrifugális szűrő is retkes volt nagyon a motor blokkról nem is beszélve,nomeg a veztengely és a dugattyú,a fötengely is úszott a rozsdában:(Úgyhogy a következőt tettem:Fogtam 2 liter benzint,kiöntöttem egy tálcába beletettem a veztengellyt,a föntegelyt,dugattyúkat,és a két hegerpárt,persze megjelöltem ahogyan az illik.Addig kivettem azokat kis dugó szerüségeket,hát mitne mondjak jól bevoltak rohadva.Nos kivettem a dugókat,és le rozsda maróztam és ilyen nagyon finom dorzsivel amit a viz szerelök használnak azzal elkezdtem dörzsölni miután a rozsda maró lemarta  a javát,egész szép lett;)Utána lemostam teljesen az egész blokkot benzinnel,utána pedig gözborotvával.Aztán másnap elvittem a veztegely,fötengely az egyik gépmühelyes haveromhoz.Mivel jó ismerösöm ezért ingyen megcsinálta nekem ezúton is köszönöm Peti.Miután megszáratd a blokk utána kifujattam kompresszorral az összes lukat, és elkezdtem összerakni.Elöször beraktam a dugókat,utána a fötengelyt,aztán a vezérmütengelyt,és utána feldobtam az uj vezláncot Beállitottam a jeleket ahogy kell. .Aztán már fáradt voltam és mentem aludni.Harmadnap felraktam a vezlánc fedelet abba az uj szimeringet tömitéssel együtt.Utána bedobtam a dugattyúkat hengerekkel együtt.Utána az olaj teknöt feldobtam parfa tömitéssel ahogy azt kell;)Utána feldobtam a hengerfej tömitést,utána a furulyákat gumikkal együtt,aztán a hengerfejet és meghúztam nyomaték kulcsal.Utána beraktam a fötengely perselyt asszem vagy nem tudom hogy hivják,és abba ment  a fötengely szimering.Utána feldobtam a lendekereket,utána a kuplung szerkezetet uj kulpung tárcsával.Utána feldobtam a dinamót lemezzel együtt,és azt a lemezt ami a tetjén van nem tudom hogy is hivják.Aztán a végén ment fel a termosztát ház.Ez mind 3 nap alatt szerinte ez egész jó lett.Most hétfön vettem egy pár cuccot:Gyertya kábelt(garfitosat)Kipufogó tömitéseket(AND TÖMITÉS:D:D:D IGAZ PISZMOGI????:D:D:D)meg karbi tömitéseket és sarukat is mert mad kell arra a kábelre,amely megy majd a trafóról az elosztóra.Maj kábelt is kell vennem.Ma vettem egy benzinszűröt is meg 4 bilincset.De kévés sajna.Majd kell venni még négyet.Azt tervezem a héten,hogy berakom a tankot bekötöm a váltón a kuplung bowdent,meg befejezem a motoron az apróságokat az kb még 1 óra.Aztán a piszmogitol kapot motoron van karbi is meg elosztó azokat kipucolom és összerakom.És utána berakom a motort.Meg még van pár apróság amit szerintem kihagytam,de majd pótolom;).... Matyival nagyjából enyi.

Sári:Vele igazából semmi gond rendesen üzemel.3 hétig sajnos nem ment mert nem volt mit kajálnia,de tegnap apámtól kaptam 6 liter benzintutó névnapi ajándék gyanánt.Sajons valamiért eldugult a benzincsö.De nem volt gond mert kifujtam gyorsan és már ment is.Végreee 3 hét után:D Amúgy szépen indult.Aztán még régebben cseréltem biztositék táblát csak szarúl kötöttem beXD. Ma megpróbáltam orvosolni kisebb nagyobb sikerrel ki kellet cserélni 3 kis sarut az nem okozott gondot.Lett dudám,lámpám,benya szint jelzöm,és belsö világitásom.Beolajoztam a zárakat,a gázbovdent,és kapott egy illatositót is.Holnap szerintem lemosom meg kiporszivozom és megpucolom az ablakokat.Meg ha nem lessz hideg kukkantok egy váltó oil szintet,bekötöm a behúzó bowdent,meg a sziató bowdent.Meg még a szönyegeket is rendesen becsavarozom meg a biztonsági öveket.De még nem biztos attól függ mijen idö lessz.Meg rendet rakok a csomagtérbe.Azt hiszem enyi.Kössz hogy benéztetek.Csak a picasaba tudom feltöleni.uii:Kaptam apámtól uj ékszijjat Matyira.                                                                                                 

Képek:

http://picasaweb.google.com/marton1995/20101117BlogBejegyzesKepei

Bocs a képek összevisszaságáért.

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kispolski.blog.hu/api/trackback/id/tr22456254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása