HTML

Polski fiat 126p

Ezt a blogot azért szerkeztettem,hogy lásátok hogyan is szépül meg két kisautóm(Polski Fiat 126p).

Friss topikok

Linkblog

2010.10.26. 00:23 GRÁF MARCI

Törés

Sziasztok!

Nos hát hol is kezdjem?Jó rég nem blogoltam idö hiány,lustaság miatt.Sok dolog történt jo és rossz is egyaránt.Elöször is sajnos összetörtem Sárit.Rohadt szarul érzem magam nem is tudom kifejezni.:(Nos ugy történt,hogy kicsit autóztam az udvarba mert nemtudtam kimenni az utcára.:(Forgolódtam és van az udvarunkban egy kis kanyar és ott fordultam volna be és beakadt a gázpedál és dur neki a falnak.Nemtudtam idöben reagálni.Kiszáltam elöre mentem és reménykedtem hogy nem lett nagy baja.Hát sajnos csalódnom kellet.Behorpad a sárvédő,a homlokfal a BIS lökös is ugrott az egyik szintelen index búra is.Lehálmoztam a BIS lököst a kocsirol kivettem az indexet és kikalapáltam a sárvédöt.A homlokfalat sajna nemtudtam megcsinálni mert meg se moccant:( ugyhogy az most ugy marad.No kikalapáltam a sárvédöt amenyire tudtam,és lefestettem hogy nerohadjon.Csak kibirja nyárig,mert ugyanis akkor megy piszmogi kollégához lakatolásra.Szereztem BIS lököst is hála és köszönet értem piszmoginak.Nem kellet semmi extrát csinálni a lökössel csak lekellte szépen csutakolni meg szilikonozni és olyan mint az uj.Sajnos az lökháritó oldalán van egy kis repedés.Szerintem majd megcsináltatom müanyagossal ha meg lehet de lényegesen jobb állapotban van mint amit lehámoztam a kocsirol.Ugyhogy most nagyjából egyben van az eleje.Majd nyáron teljesen renbe rakom.Nos jöljön valami jó dolog is.Végre bekerült a belsötér:)Nagyon szép lett,de valahogy nem az igazi.Ezért konzultáltam Joó Tomival mert neki nagyon szép a belsö tere meg vidám:D Szóval halgatok rá és veszek kék neont a pedálokhoz mindekét oldalra meg a kalaptartóra mindössze 1800 ft/db-os áron.Szerintem elég korrekt ár.Azokat megveszem meg Tomi cd-s rádióját meg négy hangszórót meg erösitöt és azt beszerljük.Meg még apróbb dolgokkal feldobom a belsöteret és jó is lessz.Majd azt is blogolom.Sajna kell 2 hardymat is cserélni meg a kuplung kinyomó csapágyat is.Erre öszi szünetben kerül sor.1 hardy már van meg a kinyomó is megvan használt de nyárig kibirja.Nem akarok költeni a kocsira nagy pénzeket,mert majd a felujitásnál teszem bele az uj dolgokat.Volt gyertya csere is,mert már eléggé szarok voltak.Marelli gyertyát vagy Bosch gyertyát akartam venni de csak szar Champion volt.Hát vettem azt.Most jól müködik minden fasza szépen indul szépen jár jól gyorsul szóval jó de meddig?Majd megláttyuk1 év alatt 3x vettem Bosch gyertyát mind a 3x szoptam vele.Ez most kényszer helyzet volt.Voltam a hétvégén piszmoginál kicsit elkezdtük renbe rakni a műhelyét sajna nem végeztünk de sebaj majd jövöhéten;).Meg kaptam a kollégától egy motort meg két alighasznált gumit tökre örültem neki.Szerintem a motort megcsinálom tarcsiba ha esetleg tönkre menne kitudja még jól jöhet ha neadj Isten bekrepál.Hát azt hiszem enyi volna köszi hogy benéztetek sziasztok!

Képek:

http://picasaweb.google.com/marton1995/20101025BlogKepei

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kispolski.blog.hu/api/trackback/id/tr632399431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása