HTML

Polski fiat 126p

Ezt a blogot azért szerkeztettem,hogy lásátok hogyan is szépül meg két kisautóm(Polski Fiat 126p).

Friss topikok

Linkblog

2010.09.20. 22:40 GRÁF MARCI

 

Sziasztok!

Ma nemcsináltam semmi érdekeset, csak lemostam a kocsit meg kivettem a padlószönyegeket, mosás céljábol mert már az egész kocsit ette(szi)a kosz.Mióta suliba járok sajna nincs anyi időm a kocsira mint nyáron.:(:(Nos kivettem a kesztyűtartót,a kardán box-ot.Ezeket jó bó szapaanos vizzel elmostam 2-3x megszáritottam aztán leszilikoztam öket szépek lettek elégedett vagyok.Utána kivettem a a padlószönyeget,az ajtó kárpitot és.Az ajtó kárpitot szépen leszedtem,elmostam szappanos vizzel utána megszáritottam és leszilikonoztam szépek lettek,de lassan kellenének uj ajtó kárpitok mert felül már foszladoznak:(:(.A padló szönyegeket elmostam kézzel hála Istennek még ma sikerült 1x átmosnom kézzel meg még az egyiket bedbni vacsi elött a mosó gépbe.Aztán tegnap kaptam piszmogitol:Egy elsó balos lámpát,egy hátsó BIS lököst mert én sikeresen lelaktam az enyimet:(,egy motortartó rugót mert mozog az enige de nagyon.Azt is ki kell cserélnem:(:(Aztán egy sarok diszlécet köszi érte te hatökör:D:D nah lényeg a lényeg lemostam a BIS lököst amit ettöl a marhátol kaptam:D szépen leszilikonztam;)nagyon király lett:D Aztán holnap az én ex BIS lökösömröl leszedem a a renszám világitást mert az jobb álapotban van utána meg még leszedem az én régi lökös tartóimat mert azok nincsenek elrohadva.Utána meg értelemszerüen felpakolom a járgányra:DHolnap meg lessz mindegyik szönyegnek a gépi mosás utána meg össze szerelem a belsejét a kocsinak és letakaritom a müszerfalat meg az üvegeket.Asszem enyi.

uiii:Holnap kell vennem fekete csavarokat a kardán boxhoz meg a kesztyütartóhoz és a doblemezen lévö szönyegek hez is mert egy ilyen egy olyan csavar van benne:S:S.

Holnap csinálok képeket igérem;)

Kössz hogy benéztetek üdv néktej Földlakók:D

 

 

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kispolski.blog.hu/api/trackback/id/tr642311325

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása